هلدینگ مهاجرتی ویستا
افزایش تولید آثار سینمایی درباره شهیدان همدانی و بروجردی
وزیر ارشاد تأکید کرد؛

افزایش تولید آثار سینمایی درباره شهیدان همدانی و بروجردی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نگارش فیلمنامه‌ای با محوریت شهید همدانی افزود: با برخی از تهیه‌کنندگان سینما برای تولید آثار نمایشی درباره شهید همدانی صحبت شده و پیگیر به سرانجام رساندن تولید اثر در این زمینه هستیم.

محمدمهدی اسماعیلی در نشست با اعضای کنگره سرداران و شهدای استان همدان با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ در حمایت از کنگره‌های شهدا محدودیتی ندارد، گفت: تولید آثار سینمایی فاخر با محوریت سرداران شهید ایران اسلامی از مأموریت‌های اصلی بنیاد سینمایی فارابی در دوره جدید به شمار می‌آید و بر همین اساس قرار است چندین اثر سینمایی با محوریت چند سردار شهید به مرحله تولید برسد که از این میان می‌توان به ساخت آثاری در وصف سرداران شهید همدانی و بروجردی اشاره کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نگارش فیلم‌نامه‌ای با محوریت شهید همدانی افزود: با برخی از تهیه‌کنندگان سینما برای تولید آثار نمایشی درباره شهید همدانی صحبت شده و پیگیر به سرانجام رساندن تولید اثر در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: سردار شهید حاج حسین همدانی از جمله شخصیت‌هایی است که می‌توان درباره این شهید بزرگوار ده‌ها کتاب نوشت چرا که این شهید عمر پربرکتی در جبهه‌های مختلف مبارزه داشته و هر مقطع از آن، دربرگیرنده رویدادهای مهم است.

 

منبع: خبرآنلاین
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.